andromeda

Floating in space

andromeda

Floating in space

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کم کم به روز رسانی میشود...

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ق.ظ

اینا برای من مثل گنجن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۰
  • mary maryiaie

tenet

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

زیبای پر راز

بعد مدت ها روحم رو ارضا کرد ، بالاخره یه اثر هنری مربوط به زمان خودم دیدم، نه مثل اون فیلمهای عقب مونده بهتر بگم مبتذل ذهنی

http://umovie.in/6877/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-tenet-2020/

حالا فیلمهایی که ارزش وقت رو دارن رو بعدا لیست میکنم ...

  • ۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۰
  • mary maryiaie

موقع استفاده از اینترنت انقدر توی پیجای متفاوتی میرم و انقدر چیزای جدید میبینم که تمرکز و آرامشم تحت تاثیر قرار میگیره از محصولات آرایشی و آف بلک فرایدی و لباس و کیف و کفشی گرفته تا آموزشای مختلف و استوری های چوس اطلاعات که ملت میذارن واسه شواف تازه اون چیزایی که اصلا قبل از اون کمبودشون رو متوجه نشدم الان به این فکر میکنم که کدومشونو بخرم؟!

هفتصد و خورده ای پول لوازم آرایشی و بهداشتی شده که این ماه سفارش دادم به آنلاین شاپ... من همش یه مرطوب کننده و ضدآفتاب و رژ میخواستم اما وقتی یه بلاگر مطمعن این پیجو با بی بی کرم "میشا" تبلیغ کرد و عده کثیری سفارش دادن منم به خیل کثیران پیوستم و تا تونستم چیز میز سفارش دادم و هنوزم به این فکر میکنم که تو بلک فرایدی چی نیاز دارم که بازم سفارش بدم :ا

خلاصه این که ایام جوانی است و... البته من بیشتر محصولات مراقبت پوستی و ماسک اینا سفارش دادم ولی خب هیچ وقت تا این 23 سالی که از خدا عمر گرفتم نشده بود که این همه خرج این چیزا کنم، یادمه داشتم به دوستم میگفتم که انقدر کتاب خریدم و پولام تموم شده که لباسام عین فقیرا شده و باید یکمم ایندفه پول دستم اومد خرج ظاهرم بکنم ولی فکرشو نمیکردم اینقدر بشه... البته دیدن ویدیوهای آرایشی تو یوتیوب در این حالم تاثیر به سزایی داشت.

+: الان دارم واسه بچه ها ویدیوی آموزشی ضبط میکنم چون در طی این چند روز سرگرم خرید بودم(بخوانید خر شده و کارهای واجب را نرسیده و به کارهای مستحب رسیده ام)

  • ۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۴:۴۴
  • mary maryiaie